sâmbătă, 16 iunie 2007

Decizia finala: and the winner is...

Dupa o saptamana destul de stresanta pentru ca imi stabilisem ca target sa obtin ofertele finale de la companiile cu care eram in discutii pentru angajare si sa iau si o decizie finala, sunt foarte multumit de rezultat!!! Imi propusesem ca daca nu sunt incantat si fara nici o retinere in a accepta o oferta, sa mai astept pana in septembrie pentru a ma angaja.
Care au fost companiile a caror oferta m-a atras suficient pentru a fi luate in considerare la decizia finala?

-ABN Amro - oferta financiara mai subtire, dar o organizatie cu renume de bun angajator. Pozitie de management de oameni
-Dirent Leasing - oferta financiara buna, pozitie de top management - dupa o perioada de proba
-GE Money -oferta f. buna, posibilitati de cariera, echipa faina, responsabilitati foarte apropiate interesului meu, provocari
-LaCaixa - oferta foarte buna, posibilitatea unei expuneri internationale, provocarea de a fi printre primii angajati din Romania a unei banci de prestigiu la deschiderea operatiunilor de aici, oportunitati excelente de crestere
Le-am multumit tuturor companiilor pentru interes, va recomand sa lucrati la ele(au fost super ok oamenii cu care am discutat -le intind o oferta cunostiintelor mele de a incerca sa le recomand in cadrul acestor companii catre contactele pe care mi le-am facut). Insa decizia mea nu putea sa fie de acceptare a tuturor ofertelor :)
Cu toate ca va vorbesc de oferte pe care am fost tentat sa le accept mai mult sau mai putin, oferta pe care am acceptat-o s-a detasat din multe puncte de vedere de la momentul primirii ei ca oferta finala. Cu alte cuvinte, calculele mele au fost nete in favoare companiei de care imi voi lega viitorul profesional, si anume:
GE Money Romania - Branch Manager (Domenia Credit)



Mai multe detalii despre..., cand voi incepe, adica in curand...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Congrats ! Buna alegere.
Puternic bandul. :)

Anonim spunea...

Salut Cosmin.
Felicitari!
Am dat din greseala peste blogul tau. Nu stiam ca detii unul.

Succes in continuare.
Lorin

Anonim spunea...

Multumesc pentru informatii interesante