miercuri, 24 iunie 2009

Dezvoltare personala

Am un buget castigat ca premiu de la servici. Daca il incasez in cash, iau cam 55% din el (se exclud taxele atat ale mele cat si ale firmei). Mai am vreo 3 variante:

- sa-mi iau carti (ma cam umblu de tiparituri)
- sa comand diverse chestii brandate cu logo-ul firmei
- sa particip la un training (cu acordul HR).

As prefera a treia varianta, insa nu stiu ce la ce tip de training sa ma bag. Poate ar fi bine sa fac un training de NLP sau executive coaching. Ideea e ca ma gandesc sa ma mai apuc sa ma inarmez cu o expertiza ceva, din astea care se cauta si nu prea stiu pe ce cale sa o apuc.

De ceva timp ma gandesc (si chiar am inceput demersurile) de a incepe sa fac psihanaliza formativa cu unul dintre cei mai vestiti psihanalisti acreditati in Romania. Asta ar fi o expertiza cool si m-ar ajuta si pe partea de nosce te ipsum. Insa terapia psihanalitica cu siguranta nu imi va fi decontata de firma. Asa ca raman tot chestiuni de tipul NLP/coaching si poate management -ceva.

Aveti vreo idee?

5 comentarii:

Popov spunea...

De unde stii ca n-o sa-ti deconteze psihanaliza? Un client psihanalizat va fi net superior unuia "ne". De exemplu, va plati ratele chiar si dupa ce a achitat creditul, ca asa ii zice subconstientul! :)

Oana spunea...

Eu iti recomand sa nu faci un training de NLP.
Cred ca oamenii care au citit si pricep cat pricepi tu, au depasit faza in care ii putea ajuta in viata un training de NLP.

Detalii pot oferi personal :).
Zi-mi si mie ce alegi ca eu m-am bulbucit toata ieri dupa niste calificari CIPD la care mi se scurgeau ochii, da' ccare aveau tot felu' de pretentii de la mine... aflate mult mult peste mobilitatea mea curenta. :D

EYE spunea...

Am ales carti la indrumarea Elenei. Sau Elena a ales carti :), mai bine spus

Oana spunea...

Daca mie imi raspundeai cu cartile, cred ca tre' sa ma esplic un pic.

NLP-u' iti ofera o grila de interpretare a realitatii care functioneaza ca reteta. Poate sa fie de ajutor la oameni care nu si-au pus pana acuma multe probleme de interpretare a realitatii.

NU poate sa fie de ajutor (parerea mea!) unui om care a citit atata filosofie cata presupun la tine.
Ca nu mai ai ce sa faci cu ea. Poti citi despre asta, da' nu mi se pare ca merita sa dai banii pe training.

Nu stiu cu coachingu' cum ar fi ca si training. De cautat si in voga... slava Domnului... este de mare angajament (iar ca manager, da brici) ;).

Anonim spunea...

ceea ce I was privire pentru, multumesc