luni, 2 iulie 2007

Primul concurs rock de pe blogul meu!

Iata-ma reintors pe blog! Incepe sa ma prinda chestia asta. Planuiesc o rebrandare si o repozitionare a blogului cat de curand, intrucat perioada de beta testing se apropie de sfarsit si a fost una de succes. Sper sa rezolv destul de repede asta!


O sa fiu foarte scurt azi! Am avut in ultimele 3 zile cea mai rock experienta de pana acum si am sa povestesc despre asta cat de curand. Cum insa sunt o gramada de lucruri super cool de povestit, trebuie sa le las sa se mai decanteze pana sa le pun pe blog. Asa ca pana atunci m-am gandit sa organizez primul concurs de pe blogul meu, la care premiul va fi real si super cool. Intrebarea e:

Cine sunt cei doi rockeri americani din pozele de mai jos ?



Premiul are legatura cu acestia, si e vorba de un material audio absolut inedit, brut, in care apar cei doi! Astept raspunsurile pe ccosma[at]gmail.com pana marti , 3.07.2006 inclusiv. Bafta!!!

Niciun comentariu: